5 Aralık 2009 Cumartesi

bir 6 aralık hatırası...

ağlamak istiyorum. yıllar ne kadar hızlı geçiyor dimi canım? en kötü günümüz budur herhalde deiğimiz günün üzerinden tam 2 yıl geçti. şimdi aramızda binlerce kilometre var. ayrılmaya yeter mi? unutmaya yeter mi? üzülmemeye yeter mi? belki birkaç bin daha koysak üstüne, hafızamızı sildirsek biraz, bildiğimiz bütün neşeli şarkıları söylesek beraber... geçer mi içimizdeki boşluk? tükenir mi acılarımız, yalnızlıklarımız? ihtiyaç duyduğumuz insanların teker teker kaybolması biter mi bir gün...
bilmem ki... cevap verebilsem herhalde şu an yanında olurdum. aklımın bi kısmını yitirmiş olmazdım.bu kadar kolay s*kip atamazdım hayatı. herhalde diyorum yine de emin değilim. yani belki de budur bizim normalimiz.
seni çok özledim. elini tutsam, "ulan ne kadar küçük ellerin var" desem, yürüsek yollar boyu, bi kave içimliğine kapını çalsam. hep yanında olduğumu hissettirebilsem daha fazla, daha içerden ve daha uzun yıllarca...
seni çok özledim yani uzun lafın kısası. ama bunu böyle dillendirmek pek bi can yakınca ben de buraya yazıverdim.

bir karanfil yağacak ve büyülenecek yine dünyamız, hem de öyle çok uzak bir zamanda değil hemen yanıbaşımızda olacak bunlar.
her şey çok güzel olacak, bir kere daha güven bana!