27 Temmuz 2009 Pazartesi

bala ban.

şimdi bak bir salyangoz önce bir yol alacak yolun geri kalanında da aldığı yolun hep yarısını alacak ve hiçbir zaman varamayacak. çünkü aldığı yolun hep yarısı olacak. sonsuzlukta kaybolmak adını verdiğimiz bu aktivite evde denenmesi gereken türdendir. (s.b.)

bu kağıdı ikiye katlıyoruz ortasından bir ip geçirip açıyoruz. buna da zamanı bükmek diyoruz. yani naptık biz? kağıdın bi ucundan diğer ucuna hemencecik geçiverirken kağıdı açtığımızda arada kalan adamları yaşadıkları ana kitledik. gerçi hawking bunu kabul etmiyor ama biz şimdilik kabul edelim. (a.e.)

ben bir kilo havayı tutabiliyorum, bak, fıstık gibi oldu işte. (a.e.)

bence annemle sen bu dünyayı yönetebilirsiniz, benim için bir problem yok. (a.e.)

ben gördüm o böcek değildi elleri vardı, parmakları bile vardı, bir şişe raid yuttu bana mısın demedi. (n.a.)

finans kapital değil mi abi bu anlattığın? (arda çocuk)

bu çayları kim döktü? kim döktü diyorum size? ben döktüm. (z.g.k.)

her gün benim gibi bir ölçek kıhh için bişiciğiniz kalmaz. (z.g.k.)