5 Haziran 2009 Cuma

haziran'da ölmek zor.

* ev ahalisini yurtdışına postaladıktan sonra evi karantinaya almaya karar verdim. zira final haftasındayız, hop oturup hop kalkıp; ev içinde dört dönüp balkona çıkıp nefes alıp mutfağa girip ağza iki lokma atarak bu haftanın da hakkından gelme planları içerisindeyim.
işbu sözleşme gereği y.a. ile bir haftalık ateşkes yapıldı.

* ispanyolcamı geliştirme çabalarım tüm hızıyla devam ediyor. unuttuklarımı hatırlıyorum, üzerinden geçiyorum her şeyin. zaten javicim ve begonyam bu işi kotarabileceğimi savunuyor. yo soy un poco nerviosa pero bence de everything2s gonna be alright!

* 5 haziran itibariyle kapı gibi bir heyet raporum olacak elimde. rabbime binlerce şükür ne aidsim var ne bi' şey. ruhu hastalıklı insanları hayatımın dışbükeyine itelediğime göre içbükeyinde kalanlarla viajamos a los paises latinos!

* haziranla beraber mevsimlik işçi sezonunu da açmış bulunuyorum. hem konser dinleyip hem çalışacağım bence daha keyiflisi olamaz. yalnız g.g. ile "iki gece üst üste cohen de çekilmez" üstbaşlıklı "iyice yüzsüz olduk" alt başlıklı "acaba içeriye adam/kadın (sevgili terre ailesine işareten) sokabilir miyiz?" yan başlıklı bir outline çıkarmış bulunuyoruz. bir de paramız alabilsek, şamdak ayısı demek istiyorum.

* "hem ispanya bana vize vermeyecek de kime verecek?" mantığıyla başvurduğum konsolosluk benden çok memnun kalıp vatandaşlığa da almak isteyecektir, na şuraya yazıyorum.

* hafiften bir yaz okulu telaşesi sardı mı derseniz, henüz düşünmemeye çalışıyorum. neyse ki bilgi odtü eşzamanlı yaz okulu programı var! yoksa halimiz nice olurdu değil mi sayın yenel?

* uygaraydınla havuz sefalarımız bütün hızıyla sürmekte. arasıra "ıslanmasak da bahçede yatsak?" ya da "off senin saçların kurumaz şimdi gel bira içmeye gidelim" repliklerini tüketsek de, içimizden dolup taşan bir 'damar genişletme' hevesi var ki, sormayın a dostlar!
ayrıca kendisi oyuncak küpleri ciddiye alıp stratejiler geliştirdiğini söylese de hâlâ 2 sıradan fazlasına ulaşmış değil. bir de kırılıyor diye b.k atıyor alete, hiç de bile!

* kamil koç abimiz otobüs biletlerinde yine kampanya yapmış. "tanrılar kenti olymposa doğru" ismini verdiğimiz şu süreçte yine dört ayak üstüne düştüğümün kanıtıdır bu durum.

euro; çok pahalı
hava; güneşli
mevsim; yazbükey
iş/aşk/sağlık: *****